فیلمبرداری ام وی کورا کورا از توایس در جیجو

اخیرا فنها متوجه شدند توایس در همچین مکانی از جزیره ی جیجو ام وی خودشون رو ضبط کردند❤❤

 

*من حرفی برای گفتن ندارم ولی برگام ریخت فوق‌العاده هس اصلا نمیشه با کلمه توصیفش کرد.

 

چه خوشگلههههه 

وقتی یانگوم رو به جیجو تبعید کرده بودن اینقدر خوشگل نبود 😂😂

اره خیلی خوجمل هس🥲🥲

کله این جزیره رو جی وای پی رزو کرده بود 

مردم نمی تونستن برن توش

عه چه خفن

واقعا خوشگلههههه حتما اعضا خوشگلترشم کردننننن

اره حتما 

چه خوشمله منم نیخوام برم

اره خیلی خوجمله منم ببر💔

یااااااااااااااااا

:)

☘Li^ ^li@

دوستای من به جی وای پارک میگن شوگر ددی🤣💔

البته خودمم با کلمه شوگر ددی موافقم ولی حس میکنم شوگر ددی کمی هیز هست😐🤞💔😂😂

شوخی کردما نپرین بهم😂🙄💔🙂

😅😅
ادرس که دادی  چی هس؟؟؟؟

جزیره طوری هست که آدم دوست داره توش زندگی کنه خیلی قشنگه😍

اره خیلی😍😍😍

ادرس ندادم😐💔

یکی بالاتر با اون اسم کامنت گذاشته بود

من اسم اون رو نوشتم که با توجه به حرف اون ، حرف زدم

آهان ببخشید اشتباه متوجه شدم 

چقد خوشگلهههه

منم میخام برم اونجا

اره خیلی 
منم ببر😐💔

واوووووووووووووووووووووووووووووو

اینجا بهشتههههههههههههههههههه

دقیقا 
 یکی منو ببره بهشت☹💔

آهنگ جدیدشونه؟؟؟:)

بله

خواهش میکنم ❤

❤😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝓀𝓅𝑜𝓅 𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉𝓈

Designed By Erfan Powered by Bayan