اینستاگرام مینا عضو aoa

اینستاگرام مینا عضو aoa

مینا در ۱۳ مِی ۲۰۱۹ قرارداش را با کمپانی تمدید نکرد و تصمیم گرفت گروه را ترک کند. گفته میشود علت ترک گروه اون آزار و اذیت های لیدر گروه شین جیمین بوده است.

 مینا  دوباره عکس رگ زدنش رو تو پیج اینستاگامش گذاشته(چون عکس وحشتناک بود نمیذارم اگر خودتون تحملش رو دارید برید ببینید)و گفته که جیمین هنوز دست از اذیت کردنش برنداشته
البته الان پاک کرد پستشو و  پیامی خطاب به جیمین (لیدر سابق گروه AOA)، سولهیون و مدیر کمپانی FNC نوشته بود : "می‌خوام بروم، اینجا دردناک هست. زمانی که مردم به مراسم ختمم هم نیان. شما کثیف هستید. به خاطر شیطان بودن شما نمی‌تونم، زندگی کنم".

بعد از انتشار این متن، کمپانی FNC با پلیس و مأموران اورژانس تماس گرفته و آن‌ها به سرعت خود را به منزل مینا رسانده‌اند.

حال کمپانی FNC با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که، مینا به بیمارستان نزدیک محل زندگی خود انتقال داده شده و تحت درمان است.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش، مینا هم گروهی خود یعنی جیمین را به زورگویی متهم کرد و به همین علت، جیمین گروه دخترانه AOA را ترک کرد.

*عکسی از دست خودش که غرق در خون بود، منتشر کرده بود. 

دوستات اگه مشکلی دارین نبینید. به صورت لینک میزارم .

عکس

میشه عکسو بذاری لطفا نمیتونم پیدا کنم

بعدا میزارم

اره خواهشن بزارید مرسی

چشم بعدا

خیلی عکسش بده؟

میترسم ببینم😅

نه زیاد من که دیدم. توی عکس انگار رگش رو زده و کلی خون زمین ریخته 

گوگل سرچ کنین mina aoa instagram اپدیت و عکسش میاد 😆😓

:I

وای خدای من 

نباید ب خودش اسیب میرسوند

اره:(

چیه خب 

گفتن نتونستیم عکسشو پیدا کنیم 

راهنمایی کردم

من که چیزی نگفتم 0-0

یاااااااااااااااااااا خداااااااا

چقدر وحشتناکههههههه😫

نباید اینکارو میکرد اگه میمرد چی؟؟؟؟؟

اره خیلی
گفتن عکسه فیک هس و از یه سایت برش داشته

ببخشید! میدونی این عکس مینا برای کیه؟؟ یعنی برای ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۰ عه ؟؟

 

چرا با خودش همچینکاری کرد ؟؟ بخدا ارزششو نداشت به خودش آسیب برسونه! یه اتفاقی تو گذشته افتاد و تموم شد و رفت. دیگه نباید همچین کاری میکرد!!!! 

فن گروه و هیچکدوم نیستم اما واقعا نگران مینام!!!

نه نمیدونم ببخشید
گفتن فیکه
منم

من نمد فیکه یا ن ولی دست ادم انقد خون داره؟

 

همین رو بگو

@ارمی 

چرا نداشته باشه

رگ رو مچ جزو رگای اصلیه 

من اپدیت اینستاگرامشو برای اون وب ترجمه کردم 

گفته بود برای این اون عکسو منتشر کرده که دوستای جیمین شاید بهش خبر بدن و اون باهاش ارتباط برقرار کنه چون دوس داره با جیمین رو در رو حرف بزنه ولی اون تماساشو جواب نمیده

واقعا خیلی سختی کشیده 

معلوم نیست اون جیمین چقداین ده سال زجرش داده 

 

فک نکنم اینجوری باشه
اخه میگن عکسه فیکه و چون  مینا مشکل روانی داره اینجوری میگه.

راستش به نظر منم عکسش یکم غیر طبیعیه 

ولی مینا روانی نیست  

خودش گفت نتایج آزمایشات نشون میده که اون کاملا افسرده اس 

و هر سه روز یک بار اقدام به خودکشی میکنه  به خاطر اینکه داره کارای اون جیمینو افشا میکنه مردم بهش میگن دیوونه اس و روانیه ولی گفت من روانی نیستم 

فقد همه چی برام خیلی ناعادلانست

واقعا امیدوارم حالش زودتر خوب شه و به سرنوشت سولی دچار نشه😭😭

واقعا امیدوارم زنده بمونه اما اگه بخواییم خودمون رو جای اون بزاریم  رفتنش باعث میشه اروم تر بشه و عذاب زیادی رو تحمل نکنه. نمیخاییم کس دیگه ای رو هم از دست بدیم. کاش به جای سولی هیتر ها رو از دست میدادیم.
اره امیدوارم.

بمیرع که دیگه عذاب نکشه؟ ://

چطور میتونی این حرفو بزنی

جون یه ادم انقد با ارزش هست که تمام مشکلات دنیا هم داشته باشی اجازه خودکشی نداری 

اتفاقا به نظر من فقد باید به این نتیجه برسه که تو گذاشته دست و پا نزنه اگه زندگیش براش  ارزشمنده یه ایندده ی خوب برای خودش بسازه

 

ببخشید متاستفم

@ftm

آره معلوم نی جیمین باهاش چی کار کرده

نمد والا من ک از نزدیک ندیدم دستشو فقط نظرمو گفتم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝓀𝓅𝑜𝓅 𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉𝓈

Designed By Erfan Powered by Bayan