اون وو توی یه برنامه دعوت شده بود که...

اون وو توی یه برنامه دعوت شده بود 

گفت:”رفتم بیمارستان سوزن بزنم بعد پرستاره بهم میگه طرفدارتم، منم خوشحال شدم و تشکر کردم و بعد شلوارمو کشیدم پایین برای تزریق که پرستار میگه تزریق روی دستتونه😂😂” 
میگه “احساس خجالت کامل وجودمو گرفته بود”

وای جررر🤣🤣🤣

اره

هههههههههههههههههههههه

خدا

:)

واااای جررررر😂😂😂😂😂

فداش  بشم من😂😂😂

آدم شیرموز با آفتابه بخوره 

ولی اینجوری ضایه نشه😂😂😂

اره 😂😂😂😂😂

آخییییییی قربونش برمممممم

:) الهییی

آبروش رفت 😂😂😂😂😂😂 خدایااااااااا پرس- .... بیمارستان ؟؟

بیمارستان چه غلطی میکرددددددد؟؟؟؟؟؟ چرا بیمارستان؟ 😐😐😐😐😐😐😐

 😂😂😂😂😂😂
نمد
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۳۲ با افتخار یک اروها:))

واییی 

پسرم عیحح 

منم از خجالت آب شدم🥺🙂😂

ارهههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝓀𝓅𝑜𝓅 𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉𝓈

Designed By Erfan Powered by Bayan